חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 12/רועי ויינברג

אוקלהומה סיטי: הקבוצה תשווה בשעות הקרובות את ההצעה של פורטלנד על אנס קנטר, הבחירה השלישית בדראפט 2011, ותשאיר אותו בקבוצה. קנטר, שיקבל במסגרת ההצעה 70 מיליון דולר ב-4 שנים, קלע העונה 18.9 נק' עם 11 ריב' למשחק כשחקן הת'אנדר. הוא הגיע לקבוצה בפברואר, לאחר ששיחק 3 וחצי שנים ביוטה.

*
יוסטון: הרוקטס החתימו את מרקוס ת'ורנטון על חוזה מינימום לשנה אחת. ת'ורנטון, שוטינג גארד ששיחק בעונה האחרונה בברוקלין ופניקס, קלע 7.9 נק' למשחק ברבע שעה.

*

דנבר: הנאגטס החתימו את הסמול פורוורד וילסון צ'נדלר על חוזה 4 שנתי בשווי 46 מיליון דולר. החוזה החדש של צ'נדלר, שחקן דנבר מאז 2011, יכנס לתוקף בתחילת העונה ולמעשה ישאיר את צ'נדלר לעוד 3 שנים בדנבר, משום שכבר היה לו חוזה לעונה הזאת. בעונה האחרונה הוא קלע 13.9 נק' עם 6.1 ריב' למשחק.

*

סקרמנטו: הקינגס החתימו את אנדרה בראניני, הבחירה הראשונה בדראפט 2006. לא ידוע על איזה חוזה הוא חתם נכון לעכשיו. בעונה האחרונה הפאוור פורוורד קלע 14.8 נק' ב-45.4% מהשדה במדי ניו יורק.

*

שארלוט: ההורנטס החתימו את ארון האריסון, גארד מכללת קנטקי שלא נבחר בדראפט, על חוזה דו שנתי.

*

קליבלנד: לפי דיווחים, הקבוצה מעוניינת להשיג בטרייד את השחקן השישי של העונה לשעבר, ג'מאל קרופורד. בעונה האחרונה קרופורד קלע 15.8 נקודות למשחק כשחקן הקליפרס.

*

דו קרב יומי: חצי גמר המערב, 2003, בסטייפלס סנטר. שאקיל מנסה להביא ללייקרס אליפות רביעית ברציפות עם 31 נקודות, 10 ריב' ו-3 חסימות. כשמולו יש את טים דאנקן שנותן 37 נקודות עם 16 ריבאונדים ו-2 גגות משלו, הספרס עולים לשלב הבא, בדרך לאליפות שנייה של המועדון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
63 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שגיא נאור
שגיא נאור
12/07/2015 9:37:06

תודה רועי, אתה עושה עבודת קודש.
מישהו יודע לאן דנבר מנסים להגיע? לאוסון, פאריד, צנדלר וגאלינרי זה נחמד אבל במערב נחמד זה מקום 11-12 עם פיניקס וסקרמנטו. במזרח זה יכול להספיק לפלייאוף אבל מה לעשות שקולורדו לא במזרח. מודיאיי זה תעלומה אבל או שבונים עליו או שנשארים עם לאוסון.

Ish
Ish
12/07/2015 23:00:36

אתה יכול להסביר לי מה פיניקס מנסים לעשות? אני אוהד סאנס וכל מה שאני רואה זה הרס.

שגיא נאור
שגיא נאור
12/07/2015 9:38:49

אני הייתי שולח את ברניאני לקליפרס, חסר להם גבוה עם קליעה מבחוץ והוא יוכל לרווח להם את המשחק לפיקנרול של פול וגריפין בצורה מצויינת.

e
e
12/07/2015 10:23:13

לא הייתי שם את ברניאני ומצויין באותו משפט….

חמי
חמי
13/07/2015 13:35:12
Reply to  e

+10

דייל דנטון
דייל דנטון
12/07/2015 10:05:54

מישהו ראה את המשחק שת ל הניקס אתמול?

בלעם
בלעם
12/07/2015 10:06:56

וואו, דאנקן, איזו דומיננטיות מול הסנטר הכי דומיננטי בעידן המודרני. מדהים.

מוטוראי
מוטוראי
12/07/2015 10:25:04
Reply to  בלעם

הוא לא ייאמן. ואיזה שינוי כיוון של ג'ינובילי בחדירה על שאק. נראה כאילו הוא יכול להתחמק מקליעים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/07/2015 18:31:17
Reply to  מוטוראי

ולתפוס עטלפים…

Berch
Berch
12/07/2015 10:17:49

שאקיל האליל מול טים המדהים 🙂
תענוג

אופיר
אופיר
12/07/2015 10:25:33

סן אנטוניו החתימו את ג'ונתן סימונס, מקבוצת הפיתוח שלהם בשנתיים האחרונות. השחקן הוא 6:6 כ-2.01 מטר, שוקל 200 פאונד וקלע כ-15 נקודות בממוצע בשנה האחרונה.
ישמש כתחרות לקייל אנדרסון לעמדת הסמול פורוורד. החוזה לשנתיים כאשר יש לקבוצה אופציה לשנה השניה.

איתי קדם
12/07/2015 12:25:56

לא נראה שיש לקליבלנד כסף או סחורה מעניינת לטרייד. זה אמיתי ? K ?

גיא
גיא
12/07/2015 12:38:15

ברנדן הייווד וחוזהו המופרך והלא מובטח
(10.5 מיליון)
לא חסרות קבוצות שמעוניינות לפנות מקום מתחת לתקרת השכר.

ישי
ישי
12/07/2015 12:47:22

שאקיל אוניל.
פףףףףף
how quickly they forget

יוסי
יוסי
12/07/2015 13:08:55

קליבלנד טיפשים אם הם מחתים את טומסון, לא שווה רבע מהחוזה , יכלו להחתים במקומו את בימבו או להחתים את גוש סמית בגרושים; קודם כל חייב להתחיל להשתמש בלאב באמת ,גם החוזה של שאמפרט מיותר

omerb2
omerb2
12/07/2015 13:12:16
Reply to  יוסי

סוף סוף מישהו שחושב כמוני. טריסטן לא שווה שמונים מיליון ובסכום הזה אפשר להביא SF שיאפשר ללברון לנוח ועוד שחקן או שניים.

דובי
דובי
12/07/2015 13:15:48
Reply to  יוסי

זה יהיה שווה רק בשביל לראות את הפרצוף של לברון כשגילברט אומר לו שמוותרים על תומפסון

מקסימוס
מקסימוס
12/07/2015 13:15:46

ראיתם את הדו-קרב בין שאק לטימי? ראיתם את העבודת רגליים, שליטה בכדור, קאורדינצייה, ריכוז, הבנת משחק וכמובן איזו סיומת מתחת לסלים. איפה יש גבוהים כאלה היום תגידו לי?! משווים לי אותם היום להאוורד ודיאנדרה שלא ישימו הוק שוט (וגם 80 אחוז מהזריקות בסרטון פה) גם אם החיים שלהם תלויים בזה. אין פה שום קשר לשינוי שיטת המשחק כיום והנטייה לשחק מהר. הגבוהים היום גרועים כי הם לא יודעים לכדרר ולעשות קרש סל.

עומר
עומר
12/07/2015 19:03:46
Reply to  מקסימוס

+1

דייל דנטון
דייל דנטון
12/07/2015 13:22:14

דובי מה אתה אומר על הלטבי?

שגיא נאור
שגיא נאור
12/07/2015 13:39:14

אתה במרתון או בריצת 100 מטר??

דובי
דובי
12/07/2015 13:49:02

נראה כמו שנראה בהתחלה… רזה, חלש, איטי, שביר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/07/2015 18:32:18
Reply to  דובי

1+

דייל דנטון
דייל דנטון
12/07/2015 13:58:51

מרתון מסריח לקראת המבחן 😰

עגל
עגל
12/07/2015 14:39:28

מרתונים לפני מבחנים זו דרך גרועה מאוד ללמוד חומר 🙁

דייל דנטון
דייל דנטון
12/07/2015 16:57:45
Reply to  עגל

למה שיטה גרועה?

עגל
עגל
12/07/2015 22:02:57

למה שיטה גרועה ? כי אתה לא לומד את החומר אלא לומד למבחן. משמע אתה שוכח באותה מהירות שבה "למדת". הדרך הנכונה היא עבודה קשה בחומר ובלבנים, כלומר ללמוד כל יום ברצינות, לעבור על החומר, לפתור את כל התרגילים לבד ורק בסוף להשוות עם הפתרון על מנת ללמוד מהטעויות. בתקופת המבחנים לקום יותר מאוחר ולהנות קצת מהחיים

דייל דנטון
דייל דנטון
12/07/2015 22:15:21
Reply to  עגל

מסכים איתך

יונתן שגב
יונתן שגב
12/07/2015 22:20:38
Reply to  עגל

מבחן מבקש ממך את הדברים הללו. הבעיה היא במבחנים עצמם, שהם שיטה די דפוקה, אף על פי שאין לי רעיון טוב יותר. לדעתי, אפילו התלמיד ששוקד על החומר יום-יום לא יהיה בטוח בעצמו מספיק ויתכונן הרבה זמן למבחן לפניו.
בעצם, הדרך הטובה ביותר באמת לבדוק את הידע ואת יכולת הלמידה השוטפת זה בוחן (או מבחן) פתע. כמובן שאני מדבר על רמת תיכון פחות או יותר. אני עוד לא הייתי ברמה שאתם מדברים עליה…

דייל דנטון
דייל דנטון
12/07/2015 22:24:15
Reply to  עגל

מקצוען אמיתי צריך להבין את החומר ולא רק להקיא אותו

יונתן שגב
יונתן שגב
12/07/2015 22:28:23
Reply to  עגל

נכון, ואתה מבין אותו בלמידה שוטפת ולא בהתכוננות מרתונית.

עגל
עגל
13/07/2015 13:10:23
Reply to  עגל

צודקים. מבחן פתע או מבחן בעל פה. במבחן בעל פה רואים מייד מי מבין ולמי אין מושג קלוש

k_700
k_700
12/07/2015 15:54:15

במה נבחן?? גם לי יש אחד בחמישי, בתכן מערך מפעלים ומערכות נלוות(אני משתעמם רק מלכתוב את השם של זה).

דייל דנטון
דייל דנטון
12/07/2015 16:59:01
Reply to  k_700

אתה לא רוצה לדעת, בעיות מדידה

עגל
עגל
12/07/2015 14:38:47

בהחלט משחק מהאגדות, איזה כיף לראות שני סנטרים שיודעים את העבודה מתחת לסלים. טימי קלע הרבה סלים ממש קרוב לסל עם שאק עליו, שונה לחלוטין מהטקטיקה של אולג'וואן שהרחיק אותו מהטבעת וזרק מיני סקייהוקים.
יש קטע בו טימי קולע סל קשה ובחזרה להגנה צועק (!), ממש צועק.
הסלאלום של מאנו תענוג לצפיה.

גיא
גיא
12/07/2015 14:56:52

את מה שדנקן שכח, הסנטרים של היום לעולם לא ילמדו.
כמה שכל, איזה קלאסה.
כששאקיל שמר עליו – הלך בכל הכוח פנימה ומשך עבירות.
בכל שחקן אחר (בעיקר הורי) הוא התעלל עם עבודת רגליים משובחת ויד רכה, כמעט אבסלוטית מהמיד ריינג'.

פינקי
פינקי
12/07/2015 16:45:47
Reply to  גיא

הזוי.
אתה משווה את אינטלגנציית המשחק של דאנקן לזו המשולבת של רוב הסנטרים הבחירים כיום (ג'ורדן הווארד קאזינס ושות') וזה עדיין לא כוחות.
היחיד שעוד איכשהו מתקרב זה גאסול.

ת'אנדר
ת'אנדר
12/07/2015 15:03:48

נמרוד עופרן הידוע ככותב המדור "מגרש השדים" בוואלה ספורט רוצה לאגוד את כתבות המדור לספר ולשם כך פתח פרויקט מימון המונים בהד-סטראט.. אני רוצה שהספר יצא ולכן משתף איתכם את הקישור:
https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=15862

ת'אנדר
ת'אנדר
12/07/2015 15:04:19
Reply to  ת'אנדר

הנה פירוט על הספר בוואלה ספורט (נמצאות שם כתבות המדור הנהדר הזה למי שלא מכיר):
http://sports.walla.co.il/item/2867364

k_700
k_700
12/07/2015 15:53:28

חשבתי שאארון האריסון יתקשה יותר למצוא קבוצה אחרי שלא נבחר אבל הוא שיחק אותה אין מה להגיד.

את האמת אני לא מבין למה ניו אורלינס לא ניסו לחטוף אותו.
גם ככה דה פקטו אין להם באמת PG כשיר לשחק.
והוא הרבה יותר מוכשר מנוריס קול.

בשארלוט הוא לא צפוי יותר מדי לשחק אלא אם…

שלומי
שלומי
12/07/2015 16:08:13
Reply to  k_700

ג'רו הולידיי? נוריס קול שחקן הגנה טוב בהרבה ומקסימום טייריק ישחק שם

שלומי
שלומי
12/07/2015 16:19:54
Reply to  שלומי

ומה אני אגיד לך ….ארון האריסון זה ממש רכז

k_700
k_700
12/07/2015 19:25:47
Reply to  שלומי

אארון האריסון זה לא ממש רכז, זה רכז רוקי שסתם הוביל את אחת ההתקפות הגדולות בהיסטוריה של המכללות בשנתיים האחרונות(מאזן פסיכי העונה+אליפות בעונה הראשונה של התאומים שם).

התקפה הוא הרבה יותר מגוון מנוריס קול.

ובכוונה הצעתי אותו לניו אורלינס, ג'רו הולידיי לא כשיר וספק אם יהיה.
מסתבר שפילי כשהעבירה אותו בטרייד הסתירה בעיות רפואיות שהיו לו ברגל הפצועה ועכשיו הוא מושבת לאלוהים יודע כמה זמן.

פתרון יותר מדי יצירתי אין, אבל להשיג שחקן שכשיצא מהתיכונים עם אח שלו עוד חשבו ששניהם יהיו בלוטרי?? הימור משתלם מאוד עבורם.
בסנריו הרע זה עוד רוקי שלא הוציא מעצמו כלום, בסנריו הטוב הם מרוויחים גארד מוכשר עם פוטנציאל ועל חוזה קטן של רוקי.

שלומי
שלומי
12/07/2015 20:25:42
Reply to  k_700

הוא יותר שוטינג גארד .אחיו הגדול יותר רכז

שלומי
שלומי
12/07/2015 20:26:00
Reply to  k_700

בעצם לא יודע מי יותר גדול

k_700
k_700
12/07/2015 15:55:14

הדו קרב ששמו פה זה מהסדרה הבערך יחידה שטים דאנקן נראה בה כמו בערך מישהו שיכול לשחק נגד שאקיל אוניל.

בכל הסדרות האחרות שהם פגשו אחד את השני בPRIME זה היה פשוט לא כוחות.

ינתי פרזי
ינתי פרזי
12/07/2015 17:05:47

מישהו יכול להסביר לי למה מכנים את דנקן פורוורד? הבנאדם סנטר ברמ"ח איבריו אפילו כששיחק ביחד עם רובינסון רוב הזריקות שלו היו עם הגב לסל

Smiley
Smiley
12/07/2015 20:26:15

ממתי זריקות עם גב לסל מהוות אינדיקציה לסנטר? ג'ורדן בשושלת השניה לימד את כולם איך גארד משחק גב לסל, אז הוא שינה תפקיד לסנטר!?!?

Dalazred
Dalazred
12/07/2015 17:50:24

כדי שהוא יהיה יותר בקלות באולסטר אז רשמו אותו בתור פרוורד

k_700
k_700
12/07/2015 19:27:01
Reply to  Dalazred

כי באותם ימים היה איזה שאקיל אוניל, שהיה לא רק יותר פופלארי אלא סנטר ללא מתחרים בליגה(ולא למרות הוידאו הבאמת יפה פה דאנקן כמעט אף פעם לא היה מאצ' אם לשאק בשיאו).

אבל יופי של אבחנה, הוא באמת שיחק כסנטר.

בר-טנדר
בר-טנדר
12/07/2015 20:27:52
Reply to  k_700

לא יודע כמה אני מסכים איתך… קח את זה לדוגמה:
https://www.youtube.com/watch?v=u4xWz6NSH1o

מה שכן לשאקיל היה איזה קובי מעצבן שעצר אותו מלהיות אפילו יותר טוב ממה שהיה

בר-טנדר
בר-טנדר
12/07/2015 20:28:45
Reply to  בר-טנדר

כמובן ששאקיל הוא הסנטר הכי טוב שראיתי בחיים

אחד העם
אחד העם
12/07/2015 20:39:03
Reply to  k_700

המצ'אפ הוא שאק מול האדמירל, זה שדאנקן היה הבולט ביריבה לא משווה בין העמדות שלהם. דאנקן גם לא ניסה להתחרות במסה/מיקום/כוח/אתלטיות (כן!) של שאק.

john
john
12/07/2015 21:07:02

איזה יופי של מאץ' אפ רועי!

מרוב סטרצ'ים היום לא רואים סנטרים.

מעניין מה דוחות סקאוטים של 2015 היו אומרים על טים דאנקן לפני דראפט 97:

1. מוטת ידים וגובה טוב לסנטר
2. וורטיקל נמוך יחסית לעמדה
3. תנועה לטראלית איטית יחסית. יתקשה לשמור על גארדים בסוויצ' בפינק אנד רול
4. can't stretch the floor with outside shooting
5. חייב לשפר את זריקת העונשין
6. יתקשה לשחק מול הרכבי סמול בול.
7. תנועות פוסטאפ מפותחים יחסית לגילו אך יתקשה מול שומרים גבוהים ואתלטים
8. הוא כבר בן 22 אחרי 4 שנים במכללה. התקרה שלו נמוכה אבל יש לו רצפה טובה
9. הוא עשה את המספרים בוויק פורסט שהיא מכללה מדרג שני. חבל שלא שיחק בתוכנית יותר גדולה.

המלצה לפרנצ'ייז לבחירת דראפט: Keith Van Horn

1. קליעה מבחוץ גם בכדרור וגם בפיק אנד פופ
2. יכול לשחק 3 עמדות (סנטר בהרכבי סמול בול) ובמיוחד כסטרץ' 4
3. אתלטיות מעל הממוצע וזריזות רגליים מצויינת
4. קלע מצויין מהקו
5. יכול להתפתח לדירק הבא.

יניב
יניב
12/07/2015 22:08:18
Reply to  john

1+

דקסטר
דקסטר
12/07/2015 22:48:49
Reply to  john

לא לקחו אותו ראשון?..

כי זה די סותר את כל מה שרשמת.
ראו מהרגע הראשון שהוא תותח רק לא ידעו עד כמה

איל
12/07/2015 22:51:14
Reply to  דקסטר

זה מה שהוא אומר. ב-97 היה ברור שצריך לקחת אותו ראשון. היום היו מתלבטים.

john
john
13/07/2015 1:00:43

מצד שני זה דור סקאוטים שסימן את מייקל אולווקנדי וקאוומי בראון כעתיד הליגה 🙂

TheGreatWall
TheGreatWall
13/07/2015 0:15:08
Reply to  john

+999

הרסת לי כל כך הרבה אשליות בתגובה אחת (בקטע חיובי)

avri
avri
13/07/2015 1:14:20
Reply to  john

+1

אחד העם
אחד העם
13/07/2015 7:50:10
Reply to  john

+++

צביקה
צביקה
13/07/2015 0:50:39

מכבי ת"א החתימה את ויטור פבריאני, הסנטר הברזילאי ששיחק בסלטיקס. שני שחקני NBA לגיטימיים (אחד עם שתי טבעות) בחמישיה. נראית לי עונה מעניינת צפויה בת"א.